Winter Wonderland s-a deschis in Hyde Park, incepand cu 22 Noiembrie si isi va inchide portile pe 4 ianuarie, pastrandu-si traditiile de an cu an, si adaugand noi surprize la ele...


Am luat si noi drumul parcului in pofida vremii, pentru ca din pacate nu mai avem asa multe zile libere la dispozitie, iar eu nu am vrut sa ratez momentul de a ma simtii din nou copil... si asa a fost.


Am fost surprinsa placut..am ramas cu gura cascata..pofticioasa la tot ce era in jurul meu, topaind de bucurie, si dorindu-mi sa incerc toate masinariile si jocurile de distractii de acolo..., cu ochii la carnaciorii nemtesti, la vinul fiert, la berea blonda..la turta dulce..la tot....


Am facut enorm de multe poze, si ne-am distrat la maxim....am incercat pana si ciocanul ala de masurat puterea..unde EDi mi-a dat clasa.... hahaha...era sa sparga aparatul de cat de tare a dat...


In rest, veselie, tinerete, mosi, reni, oameni de zapada, patinoarul..care mi-a luat ochii si mintile, roata imensa..din care sa vedea totul, desi pozele nu au iesit asa clare..., Casa Groazei, si tot felul de alte jocuri si ride-uri care mai de care mai amuzante si mai provocatoare de tipete....


A fost minunat si mai vreau o data..de doua ori...de trei ori..fara numar...


Vorba aia..atata timp cat ai parinti tot un copil ramai...


Deci a fost o sarbatoare si la noi..pt Sf Andrei, pt Ziua Romaniei, pt toate...


Distractie placuta si voua de Sf Andrei si de Ziua Romaniei!


La Multi Ani cu veselie, impliniri, distractie, rasete, carnaciori si vin fiert!!







This entry was posted on 11/30/2008 08:06:00 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

    Andreea said...

    cand am vazut primele poze eram sigura ca sunt din bruxelles! roata e exact aceeasi! ce ti si cu uniformizarea asta :) oricum iubesc christmas marketurile astea!

  1. ... on December 2, 2008 at 4:53 PM  
  2. Ducesa said...

    ce frumos, nu stiam ca asa de fain e iarna in Hyde Park...trebuie sa ajung si in perioada asta, este exact ce-mi place mie! pupici!!!

  3. ... on December 3, 2008 at 12:42 PM