Saptamana asta e saptamana de foc pt mine! Deja de 3 nopti muncesc cate 10 ore, si ma culc la 7 dim. Se vede ca batranetea ma ajunge ca sunt cam daramata. Sper din tot sufletul ca organismul meu sa se obisnuiasca si sa fac fata vietii de pasare de noapte. Ieri am avut interviu pt acte, am depus tot ce aveam, inclusiv dovada ca muncesc, asa ca daca am noroc bine, daca nu..asta e! Iar serios in considerare ambele ipoteze - pt ca vad ca se dau actele din ce in ce mai greu!
In rest ..pace si liniste..munca..acasa..dormit..Edi .. si cam atat. Abia astept zilele libere sa ma mai bucur si eu de o zi relaxata, de floricele la un film, de gospodarie..haha!!
Si numar zilele pana plecam..cred ca asta imi da cea mai mare putere..ma gandesc ca in 2 saptamani o sa dorm de-o sa sparg..ACASA!!! Si o sa mananc sarmale..yamyyyyyyyy!!!!
aaaa...apropo Edi face varza cu ciolan...cred ca de fapt asta m-a trezit ..mirosul imbietor...

Cam atat... cam gri viata de londra!! ..pentru moment!!

Dar vine el week-end-ul!!

Best regards from broscutza muncitoare


Free Hit Counter


Free Counter


This entry was posted on 11/27/2008 04:37:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    Ducesa said...

    iti tin pumnii ca sa iti iasa cum vrei tu, bafta!

  1. ... on November 28, 2008 at 9:26 AM