Un super oras, plin de viata si tinerete, care te imbie cu o varietate de posibilitati de a te delecta, si te atrage cu ispite nenumarate... de la plimbarici pe malul Lacului Michigan, o cafea sau distractii vesele la Navy Pier, Delfinariu, teatre, filme, baruri, cafenele, muzee...Sears Tower,Millennium Park, Lincoln Park Zoo, Hancock Observatory, Field Museum, Adler Planetarium... sunt doar cateva din miile de atractii turistice pe care Chicago-ul le ofera. Un loc de neuitat pentru suflete tinere, un loc de care ma leaga numaroase amintiri alaturi de prieteni dragi pe care ii voi avea pe viata, un loc unde mi-am inceput marea mea cariera de ospatarita in 2004, la Blue Iguana - 2909 N Sheffield Ave, Chicago IL, cu draga mea Iulia. Momente de neuitat - langa intreaga echipa: Iulia, Cristina, Paul, Elena, Andy, ... in plan secund Tibi si Avram care au avut roluri importante in viata noastra acolo!
Mi-e dor de toti!



This entry was posted on 11/25/2008 04:55:00 PM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: