In primul rand La Multi Ani tuturor celor care isi sarbatoresc azi numele de Sfant! Sa va dea Dumnezeu sanatate, dragoste, zambet si liniste in suflet si in case!

Normal ca dupa o lunga saptamana, azi am si lenevit, am facut curat, mancare, dar am avut si o mica escapada cu biclele prin parc. Vremea din pacate nu a fost chiar asa buna, dar cand am iesit noi, doar picura un pic, asa ca ne-am imbracat bine si gata. Am luat-o spre Hackney, si am mers pana am dat de un parc, super frumos parcul verde, cu destula lume - chiar m-am mirat- mamici cu carucioare, sportivi, plimbareti... , cu terenuri de tenis, de fotbal, etc, lacuri, si de jur imprejur un rau, asa cum numai in Olanda vedeam, cu yacht-ulete si barcute pe el.Mi-am adus aminte de Olanda..chiar mi-e dor de locurile alea, si plimbarea de azi, cu bicicleta pe vreme ploioasa, verdeata, apa multa raulete, si yachturi... mi-a readus toate emotiile si amintirile in prin plan.

Sper ca intr-o zi sa ajungem amandoi acolo, ca sa ne bucuram amandoi de locurile alea frumoase.

In drum spre casa, ne-am oprit si am mancat ceva la un rest turcesc..super bun, si intr-un parculet frumos ornat cu luminite, care m-au facut sa-mi dau seama ca mai e un pic si vin sarbatorile... si ei deja au inceput ornarea si decorarea...

super...eu ma bucur..pot sa gust mai mult din euforia sarbatorilor londoneze...




This entry was posted on 11/08/2008 11:19:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: