Erau prea tari, ca sa nu le postez...

Sotul si sotia aveau un caine rau. Se hotarasc sa scape de el. Sotul ia cainele se urca in masina si il duce la cateva strazi distanta, il lasa acolo. Se intoarce sotul acasa si peste 2 ore, hop si cainele la usa. A doua zi, se urca sotul in masina, ia cainele si il duce in alt cartier. Se intoarce acasa, peste 2 ore, iar apare cainele la usa. A treia zi, ia asta cainele il baga in masina, da ture prin oras, o ia pe tot felul se strazi, se invarte... Lasa cainele se urca in masina si pleaca. Peste 2 ore suna telefonul in casa. Raspunde nevasta.Sotul:- Nevasta, s-a intors cainele acasa?- Da, s-a intors.- Da-l la telefon ca m-am pierdut...


Doua gagici, de mult timp prietene, dar de ceva timp casatorite, se hotarasc sa mai iasa si ele in oras, asa ca fetele. Zis si facut. Dupa vreo cateva ore petrecute la un bar , pe inserate se intorc pe jos acasa. La un moment dat una zice: - Fata, ce ma fac? Fac pe mine! Nu mai pot sa tin pana acasa. Cealalta rapunde: - Si eu la fel! Hai sa intram aici la cimitiru asta, ca e intuneric si nu ne vede nimeni. - Bine, dar cu ce ne stergem? - Eu cu bikinii si apoi ii arunc. - E…oi gasi si eu ceva atunci. A doua zi se intalnesc barbatii. - Unde au fost mah nevestele noastre aseara? A mea a venit acasa fara bikini. - Tu stai bine. A mea cand a venit avea o panglica in fund pe care scria: NU TE VOM UITA NICIODATA. FRATII IONESCU!! )))


Pe Transfagarasan, in alerta, urca Aro-ul politiei in marsarier. Un trecator ii intreaba:- Da' bine mai baieti, de ce urcati voi pe traseul acesta periculos cu spatele?- Pai, ne-am gandit ca daca sus nu gasim loc de intors, vom putea veni la coborare cu fata.Dupa un timp, din nou echipajul politiei, coborand Transfagarasanul, tot in marsarier. Trecatorul din nou:- Pai bine mai baieti, de ce coborati Transfagarasanul cu spatele?- Am gasit loc de intors!


Un agent secret american merge in Rusia intr-o bodega si incearca sa-si demonstreze ca nu va fi recunoscut ca nefiind de origine rusa.Cere in cea mai perfecta rusa un pahar de votca si il bea dintr-o inghititura.Rusii din bar se uita admirativ la el si zic:- Tu esti spion american!Americanul infuriat ia o balalaica de la unul de pe scena si incepe sa cante la ea ca un mester.Barmanul si rusii din jur:- Tu esti spion american!Americanul mai incearca un truc. Cere orchestrei sa cante un cazacioc. Si incepe americanul nostru sa danseze ca apucat.Barmanul si rusii din jur:- Tu esti spion american!Suparat la culme americanul intreaba pe barman:- De ce tot spuneti ca nu sunt rus?- Pai de baut ati baut ca un rus, de cantat la balalaica ai cantat ca cei mai meseriasi de la noi, iar de dansat cazacioc n-am mai vazut pe nimeni sa danseze asa de bine.- Si atunci?- Pai noi in Rusia nu avem negrii...


Un negru (clar ca nu stia sa scrie si sa citeasca) cumpara un pasaport fals. Ajunge la frontiera si prezinta pasaportul.Politaiul citeste mirat: LEONARDO DI CAPRIO.Se uita la negru, citeste iar: LEONARDO DI CAPRIO.Incurcat ia telefonul si suna:- Sefu, matale ca ai studiat si stii istoria, TITANICUL s-a scufundat sau a ars?


Clasa de maghiari la ora de limba romana:- Gyury, spune, te rog, o propozitie!- "Duminica me duc la pedure".- Gyury, draga, nu-i bine.- "Atunce nu me duc".




Free Hit Counter



Free Counter


This entry was posted on 11/18/2008 08:12:00 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    Ducesa said...

    hai ca sunt tari,le-am citit cu voce tare, sa le auda toti din casa!

  1. ... on November 18, 2008 at 6:27 PM