Happy Halloween!!
Chiar daca aceasta sarbatoare nu este una romaneasca, noi am sarbatorit, bucurandu-ne de persoanele de langa noi, si profitand de inca un motiv sa ne veselim. Asa ca ne-am umplut de dovlecei , scheleti si tot felul de chestii macabre, ne-am umplut de dulciuri, pentru eventualii copii veniti cu trick or treat, ne-am impodobit camera cu tot felul de chestii haioase, si am ras cat ne-a tinut gura...
Deci pana la urma, chiar daca nu e sarbatoarea noastra, e frumos sa mai adopti si alte sarbatori si e benefic sa mai inveti si despre traditiile altora...
Va pup cu drag si dor... Si sper ca v-ati speriat un pic si voi...



This entry was posted on 11/01/2008 06:04:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: