"Din seria Halloween..." sau " Singuri acasa I ... sambata seara!"
Profitand de absenta barbatului meu, - ca asa ne potrivim noi, cand sunt eu libera el munceste, - ne-am adunat sa ne incalzim la un vin fiert cu scortisoara noi, restul lumii din casa, ca asa era de frig afara, ca ne inghetasera si oasele. De incalzit ne-am incalzit noi, ca am ajuns sa ne facem poze trasnite, cu masti, urechi, dracusori si alte alea, de la Halloween.
Asa ca asta e ce a iesit!! Asa a trecut si sambata de 1 noiembrie. Repede mai trece timpul asta!!
Mai e o luna si 13 zile si venim acasa...atunci sa vezi... abia astept!!


Anyway, Partyyyyy in the house!!!





This entry was posted on 11/03/2008 12:54:00 AM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: