Am fost la nunta vecinilor nostri : Adina si Adrian, de la Targoviste, care au sarbatorit cu mare fast la restaurant Valahia, din centrul orasului, mai exact pe terasa Valahia.
Pentru miresicile de Targoviste parerea mea despre local: foarte buna. Terasa arata super... intra lejer 250 de persoane, frumos aranjat, atmosfera placuta, band-ul restaurantului foarte bun, cu muzica diversa si frumoasa, mancarea gustoasa, servirea nu a lasat de dorit! Per total merita, ies niste nunti tare frumoase acolo!
Cum si eu voi fi la anul o miresica de targoviste, si pe net nu prea gasesti poze cu restaurantele, voi posta pentru miresicile sau persoanele interesate fotografiile cu terasa aranjata si cu nunta in general! Am inteles totusi ca rezervarea localului se face cu aprox 1 an inainte, pentru ca este destul de dorit de miresici!
Mitropolia pur si simplu mi-a furat inima, si m-am decis: acolo voi fi eu mireasa!!
Eu am fost foarte incantata!
Sper sa va placa pozele!
Pupici cu mult drag tuturor si pentru miresici mult succes in pregatiri, sa va iasa totul asa cum va doriti!




This entry was posted on 6/22/2009 08:22:00 AM and is filed under , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 comments:

    Lavinia said...

    He he! M-am intors si eu din vacanta si aflu aici numai lucruri frumoase! In primul rand te felicit pentru licenta......nici nu ma asteptam decat la vesti bune! Ma bucur ca ai trecut cu bine si peste acest moment important din viata ta!
    In al doilea rand am aflat ca anul urmator o sa imbraci rochia de mireasa.....nici nu stii cat ma bucur sa aflu acest lucru!
    Iti doresc sa te bucuri din plin de reusita de la licenta si abia astept sa te vad mireasa!

  1. ... on June 22, 2009 at 10:38 AM  
  2. broscutza said...

    Multumesc draga si scumpa Lavinia! Cuvintale tale mi-au incalzit sufletul si m-au bucurat imens! Intr-adevar am sa profit de momentele astea cand se pare ca totul merge din plin,si am sa ma rasfat un pic!
    Si eu abia astept sa fiu mireasa...mai ales ca numai gandul ca o sa fiu mireasa dragului meu Edi ma face sa tip de fericire! Voi spune cu tot sufletul DA!
    Dar pana la anul la nunta mare, o sa gust un pic din bucurie, la cununia noastra civila peste 3 saptamani! Atunci sa vezi, ce-o sa mai chiui!
    Va pup pe amndoua printzesele, si chiar vroiam sa-ti spun: fetitza ta este un ingerash frumos care iti taie rasuflarea, prin cat de minunata e!
    Sa aveti parte numai de bucurii!
    Pupici dulci si cu mult drag!!

  3. ... on June 22, 2009 at 11:03 AM  
  4. Lavinia said...

    Si noi iti multumim pentru cuvintele frumoase si te rugam frumos sa ne spui pe ce data este cununia civila pentru ca suntem tare curioase! :) Ce bine ca le-ati pus separat! Si noi am avut cununia civila cu 9 luni inainte de nunta si astfel am avut prilejul sa petrecem de doua ori!

  5. ... on June 22, 2009 at 11:38 AM  
  6. Diana said...

    Cat de eleganta si frumoasa ai fost, sor`mea draga!! Amandoi ati fost superbi!! Nu imi mai pot lua ochii de la voi!!!!!!
    Si eu abia astept sa te vad miresica!! Pana atunci sunt alaturi de tine cu sufletul peste trei saptamani, la cununia civila!
    Te pupic dulce dulce de tot !!!

  7. ... on June 22, 2009 at 7:09 PM  
  8. Anonymous said...

    Foarte,foarte frumos!!!!! Mi-a placut tare! Locatia,aranjamentele,mirii dar tu erai de mare senzatie!!!!!!!!!!!!! Pe unde apari tu iese si soarele!!!!! Ti-am mai spus asta! Cu tine...hop si seninul si veselia! Cred ca si de la blandetea si sclipirile din ochi...Tare grozava esti!!!!!!!!!!!!! Sa fii fericita,draga mea si sa ai langa tine barbatul care sa te merite!
    Pupicii cei mai pufosi si mai dragalasi!
    L'automne

  9. ... on June 23, 2009 at 12:09 AM  
  10. broscutza said...

    Draga mea Lavinia, cuninia civila va fi pe 11 iulie! Abia astept! Si noi suntem mai linistiti ca sunt separate, putem sa ne bucuram mai relaxati de toate! Plus ca o sa petrecem de 2 ori! Acum mai restrans cu familia si prietenii apropiati!
    Va pup dulce dulce pe amndoua!!

  11. ... on June 23, 2009 at 1:06 PM  
  12. broscutza said...

    Sora mea draga si dulce, iti multumesc pentru cuvintele frumoase de apreciere! Cred ca la noi cel mai frumos e ca radem tot timpul! Sa vezi cum vom fi la cununia noastra! Te voi avea aproape si atunci, sunt sigura!! Te pup si te iubesc!

  13. ... on June 23, 2009 at 1:07 PM  
  14. broscutza said...

    L'automne, esti o dulce si o draguta ca de obicei! Iti multumesc pentru gandurile tale bune si pline de dragoste!
    Am fost tare vesela la nunta acea, si cred ca au simtit cu totii!
    A fost o nunta tare frumoasa!
    Si iti multumesc pentru urari! Chiar simt ca am si voi avea langa mine mereu un barbat de exceptie si un om de valoare!
    Va iubesc mult mult si va intorc vorbele frumoase X 1000!!!
    Pupici dulci si veseli!

  15. ... on June 23, 2009 at 1:11 PM