La Multi Ani!!!

La Multi Ani tuturor celor care isi sarbatoresc azi onomastica! Sa fiti fericiti, sanatosi, iubiti, zambareti, optimisti si increzatori in viitor, si sa aveti parte de stropul ala de noroc care face diferenta intre un om de succes si un om nerealizat.
Fiti inconjurati de familie si prieteni, bucurati-va de dragoste, veselie, rasete zglobii, si de tot ce inseamna viata frumoasa!

Ii transmit in mod deosebit iubitului meu, jumatatea sufletului meu, La Multi Ani, sa fie sanatos, sa fie fericit si iubit de mine, si sa aiba parte de viata minunata de familie pe care si-o doreste! Am sa am grija sa fie asa!! Te iubesc enorm si iti doresc sa ai parte de tot ce e mai bun pe lume! Sa ne traiesti, si sa iti vad zambetul tau fermecat tot timpul pe buze!

La Multi Ani!!



This entry was posted on 5/21/2009 07:16:00 PM and is filed under , , , , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comments:

    Lavinia said...

    Am vazut cam tarziu postarea, asa ca abia acum ii pot ura si eu "La multi ani!"
    Sa iti traiasca jumatatea si sa fiti fericiti impreuna! Pupici!

  1. ... on May 22, 2009 at 9:34 AM  
  2. broscutza said...

    Multumim mult de urari! Si voua tot ce e mai bun pe lume! sa fiti fericiti, sanatosi si inconjurati de iubire! Te pup cu mare drag!

  3. ... on May 22, 2009 at 11:18 PM  
  4. Diana said...

    Frumosilor, radiati!! Ce maricel s-a facut Lord, e un scump!! Va pup si va imbratisez pe toti!
    La multi ani!!

  5. ... on May 23, 2009 at 9:50 PM  
  6. broscutza said...

    Sor- meo, multumesc mult!! va pupam cu drag si va dorim si noi tot ce e mai bun pe lume!

  7. ... on May 24, 2009 at 1:56 PM